L'accessoires

This post it's a bit different than usual. I post a lot of looks but today i wanna show some news from an event called L'accessoires. This event it's dedicated just for accessoires, here you can find bags, shoes, earring, necklaces and everything that you need to get your daily look even better! Dita Tran, designer of the FuLo sent me this pack of earrings and i loved in the moment i put it in my ears! I just took this pics but you have 7 colours to choose, later i will put this earring in a LOD . For now take a look in the details =3

Este post é diferente do habitual. Eu costumo colocar looks mas hoje eu quero mostrar algumas novidades de um evento chamado L'accessoires. Este evento é dedicado só aos acessórios, aqui podes encontrar malas, sapatos, brincos, colares e tudo para que possas tornar o teu look diario, ainda melho! Dita Tran, criadora da loja FuLo mandou me este pack de brincos de me apaixonei no momento em que os coloquei. eu só tirei estas fotos mas tu tens 7 cores para escolher, mais tarei farei um look com estes brincos. Por agora podem ver os detalhes =3



Skin/Pele: ITGIRLS - Florrie Skin/ Summer
Hair/Cabelo: !lamb. Unbirthday Redux - Kit Kat  Free (Edited)
Earrings/Brincos: FuLo "Pagoda" earrings New L'accessoires Event

Comentários