BrB

Hello people, sorry for this time without posting but once again life kick me on the ass.
My computer is brooken (i'm in my brother's laptop at the moment) and the cost to fix it is 150€ or more...and the worst i' not working...so its kinda hard get the money but i still have hope to get the money soon, so i ask you to have a bit patience. To designers, creators and all of my readers sorry i wanna be back soon as possible, i promess.

Thanks All

Olá pessoal, desculpem por estar uns tempos sem postar mas ais uma vez a vida deu me um pontapé no rabo.
O computador está estragado (estou no portatil do meu irmão , de momento) e o custo para o arranjar é de 150€ ou mais...e o pior é que de momento não estou a trabalhar...por isso é um pouco dificil arranjar o dinheiro mas ainda tenho esperança de o arranjar depressa, por isso venho pedir que tenham um pouco dde paciencia. Aos designers, criadores e a todos os meus leitores desculpem, voltarei o mais cedo que puder, prometo.

Obrigada a Todos

Comentários